Veel gestelde vragen

Zijn alle producten op voorraad


Alle producten op deze site zijn op voorraad. Het kan weleens gebeuren dat je een product in je winkelmandje hebt en deze bij het afrekenen niet meer beschikbaar is. De producten in je winkelmandje worden namelijk niet voor een bepaalde tijd gereserveerd.




Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?


We doen ons best om bestellingen die voor 12:00 zijn geplaatst nog dezelfde werkdag te verzenden. Bestellingen na 12:00 geplaatst worden de volgende werkdag verzonden. I.v.m het corona virus kan het zijn dat Postnl vertraging heeft met het bezorgen van je pakketje.




Kan ik een persoonlijk kaartje toevoegen aan mijn bestelling?


In de webshop verkopen wij de kaarten van papierpleziertjes. Hier kunnen wij, indien gewenst een persoonlijke boodschap op schrijven. Geef het even aan in de opmerking bij het afrekenen :)




Kan ik een artikel reserveren?


Als je bestelling nog niet betaald is kunnen we het helaas niet voor je reserveren. Als je bestelling al wel betaald is maar je bent bijvoorbeeld nog op vakantie dan kunnen we je bestelling op een later moment voor je verzenden, geef dit even aan bij de opmerking tijdens het afrekenen.